oslo 2015

Haha, "vi snakkes i morgen" ja.. Har vrt litt opptatt siden jeg kom hit. Akkurat n er jeg p utplassering dag 2 av 3 her, s jeg bruker tiden effektivt nr jeg er her. I gr var jeg en tur p Oslo City med Maren og Malin p shopping, og i kveld skal vi ut spise sammen med Tiril og Thea.

Det har ikke vrt s fint vr i Oslo hver dag. For det meste bare regn og vind, men p bildene over (sndag) var det kjempevarmt p Aker Brygge, selv om jeg hadde p parkas. Om det blir sol litt senere fr jeg drar, s blir det nok flere bilder. Gidder s vidt sminke meg nr det ikke er fint vr.

amor

♥♥♥

senderismo en alicante

I dag gikk vi tur opp til en borg i Alicante. Der var vi i noen timer og tok bilder og spiste mat p en liten kaf. S dro vi p en liten shoppingtur i Alicante. Jeg fikk kjpt meg litt sminke og sminkekoster. Jeg blir nok lage en innkjpsvideo nr jeg kommer hjem, for jeg har kjpt veeeldig mye her.

da lluvioso

Bildene er fra igr

I dag vknet vi av regnet, men det ga seg ganske fort egentlig. Det var mye kaldere i dag enn det var i gr, s vi dro p "litt" shopping p la zenia boulevard. Jeg kjpte s mye som 2 shortser, 4 bukser, 4 gensere, toalettmappe, pengebok, underty og diverse ndvendigheter. Kommer nok ikke til bruke like mye de andre dagene, s det er greit f det meste unna p en dag. Det var uansett veldig billig her, s jeg har ikke brukt s aaaltfor mye penger..

carnaval de torrevieja

espaa

Klokken halv to i natt reiste Martine, pappaen hennes og jeg hjemmefra med tog. S kom vi fram p Vrnes ittetiden, og ventet p flyet vrt der i ca. fem timer. Flyturen tok nesten fire timer og bilturen fra flyplassen tok en time. Jeg tror aldri jeg har vrt mer klar for sove enn det jeg er n. Tenkte bare jeg kunne skrive litt fr jeg legger meg. I morgen skal vi prve f kommet oss slik at vi fr sett et karneval, s da tar jeg med meg kameraet dit. Fr det skal vi sole oss og senere p dagen ta oss en shoppingtur i Alicante. God natt, alle sammen♥

mosjen next

Pakket og klar til hjemreise i morgen. Opp klokken 10, s jeg burde begynne tenke p legge meg. Flyet mitt gr halv ett hvis jeg ikke tar helt feil, s jeg er hjemme litt etter tre. Grei tid reise egentlig, ikke for tidlig og ikke for seint. S forresten skrekkfilm i kveld - the shining. Mamma har snakket mye om den fr, ettersom det var den frste skrekkfilmen hun s. Den ble laget i 1980, da var hun 18 r. Den var ganske ekkel, men du kunne se at den var laget for mange r siden. Har sett vrre filmer.

Se disse stingene som var i senga mi da jeg skulle opp legge meg♥ Verdens godeste dyr alts!

shopping

I gr var vi i byen, og jeg klarte bruke ganske mye penger.. Det bruke mye penger p klr i Lofoten er ikke alle som fr til. Kjpte to t-skjorter, to gensere og et skjrt, s jeg gadd ikke dra til byen igjen i dag. Trenger ikke akkurat mer klr n. Planen var kun kjpe gensere til hsten, men dere ser jo hvordan det gikk. Har ikke noen planer for resten av dagen eller morgendagen. Det er s variert vr her, s det er litt vanskelig legge planer. N skal vi snart spise middag (heldigvis, jeg er dritsulten), s vi blogges.

himmelen♥♥♥♥♥♥♥

midnattsol

Etter vi hadde vrt p kino i dag, fant vi ut at vi ville kjre et stykke for se midnattsola. Vi rakk den akkurat ikke, men jeg fikk litt fine bilder av blgene og den oransje himmelen. Var litt kaldt, s vi tenker dra litt tidligere en annen dag for f med oss sola + at vi er forberedt med varmere klr. God natt, alle sammen♥

HAR DU SETT MIDNATTSOLA FR?

the heat

Etter 2 r fikk jeg endelig se bestemor igjen - og hun ble minst like glad som meg! Det er rart bo s langt unna halve familien min, men da er det ekstra godt se dem igjen. Gidder ikke legge ut bilder fra da vi beskte henne, s jeg tok bare noen p photobooth nettopp. Er forresten slik hret mitt ser ut nr jeg ikke har brstet og rettet det, krller. Litt senere i kveld skal vi p kino og se the heat, s jeg blir ikke ta med kameraet dit, haha.. I morgen drar vi antageligvis p besk til ei dame som sstra mi kjenner, s det blir nok ikke noen bilder da heller. Fr se om jeg fr tatt noen bilder hvis vi finner p noe annet ogs i morgen.

boat trip

Vi tok en "liten" bttur tidligere i dag. Eller, n er det vell sndag, men dere skjnner. Vi fisket, men fikk bare tre smfisk s vi slapp dem utti igjen. Har tatt veldig mange bilder, men vil ikke spamme ned bloggen med 2863 bilder hver dag, s jeg kan lage en liten oppsummering og en bildekollasj nr jeg kommer hjem p torsdag. Da vi kom hjem fra fisketuren, bestilte vi pizza og spilte spill. Koselig kveld og litt mer sosialt enn se film, som vi gjorde i gr. N m jeg legge meg, for jeg holder sstra mi oppe ved sitte skrive, haha.. Natta stinger!

haukland

Herreguuud s fint det er p Hauklandstranda! Ikke rart det er kret til Norges beste badestrand. Tok mange fler bilder av sauene og en ryskatt som lp over veien. Vi gikk litt nedenfor fjellet p en vei som gikk der. Kan sikkert skrive litt mer om stranda senere. Tror vi skal bade der en dag. N skal vi ut p bttur, s hadebraa!

lofoten

Kom frem i ett-tiden i dag. For de som lurer, s er jeg p Leknes. Det har vrt skikkelig varmt her i dag, 21 grader i skyggen. Vi har grillet og vrt i fjra, s vi har hatt det kjempekoselig. 5 dager igjen som sikkert blir like fin. N skal vi se en film, s vi snakkes!

ut reise

Har akkurat kommet fra Martine. Var der med Morten, Tonje og Amalie for jeg skulle egentlig overnatte, men fikk telefon fra mamma at jeg skulle dra til Lofoten i morgen for beske broren min og familien hans. Drar i morgentidlig 10:30, s jeg burde pakke litt n. Skal vre der i seks dager, s det blir ikke s veldig lenge. Lenge nok til ha noen fine dager med storebror, kjresten og tanteungen min - Mia. Storesster Renate som jeg var i London med er ogs der p besk, s det blir ekstra koselig.

Storebror, storesster og jeg har ALDRI vrt sammen alle tre fr. Helt sykt siden vi er ssken, men snn er det. Vi har samme far, men ingen har samme mor. Kanskje litt lettere forst hvorfor vi alle tre aldri har vrt i samme rom fr da, men fortsatt rart tenke p. Tror det blir veldig morsomt vre litt sammen med den siden av familien ogs ettersom jeg kun er med mamma sin familie her hjemme.

Natta verdens beste lesere ♥

playa del cura 12'

Fant frem noen bilder fra Spania-turen til mamma og meg i fjor. Jeg redigerte ikke bildene mine da, s da tenkte jeg gjre det n. Tenkte ogs fortelle litt om turen siden det er en stund siden vi var der, og det var en litt spesiell tur.

Vi dro dit i januar, for det var julegaven min fra mamma og Morten i 2011. S var vi der i en uke og beskte sstra mi, mannen hennes og de to barna deres. De bodde der i tre mneder, s det var godt se dem igjen etter s lang tid. Vi bodde med dem i byen Playa del Cura p Gran Canaria i en leilighet. Det er den eneste gangen jeg har vrt i syden og ikke har sovet p hotell. Det var skikkelig fint der, hvite leiligheter p alle "sene" i byen. S var det ei strand vi kunne g til ikke s langt unna der vi bodde, men en dag tok vi buss til en annen strand litt utenfor byen som var mye strre og finere. Er ikke helt sikker p hvilken strand det var.

Vi badet ikke s veldig mye, ettersom vi var der p vinteren. Det var skikkelig kaldt i vannet. Vet ikke om det er s kaldt i vannet der hele ret, men det var hvertfall ikke varmt da vi var der. Vi badet en dag, og da snorklet jeg og Raymond (mannen til sstra mi) etter fisker. Det var skikkelig morsomt, selv om jeg ikke er s veldig glad i vre under vann nr vi er i havet. Felicia og jeg badet ogs med en gummibt. Litt forskjell fra de andre sydenturene til mamma og meg, ettersom det var sm barn med oss.

Naboen der vi bodde het Pedro. Han hadde to skilpadder som Felicia og jeg fikk mate og kose med. Han hadde en liten og en stor skilpadde, tror det var mor og barn. For komme til dit skilpaddene var, mtte vi g igjennom hagen til Pedro. Der var det giftige kaktuser, s vi mtte se nye hvor vi gikk. Kjenner jeg savner Spania nr jeg skriver om det og ser p bilder fra turen vr dit.

HAR DERE VRT I PLAYA DEL CURA FR?

bil, tog og fly

//bildet er fra bilturen i dag

I dag har vi kjrt fra Oven til Risr (3 og en halv time), s jeg er ganske utslitt etter ha sittet mellom to barneseter hele turen. Ganske trangt med andre ord! I morgen reiser jeg til Oslo igjen med tog. Der skal jeg overnatte til sstra mi igjen. S drar jeg hjem til Mosjen med fly p lrdag. Da er det 21 dager siden jeg har sett mamma, sovet i senga mi og vrt i hjembyen min. Det blir godt komme hjem n! God natt alle sammen♥

tiden p oven

Har hatt s herlige dager med masse nye folk. Vi har badet, sovet i telt, grillet, spist is, tatt bilder, ledd, spillet spill og blitt kjent. Vi grillet to netter p rad p stranda. Det var skikkelig idyllisk - med gitarspill og blgene i bakgrunnen. Jeg har blitt kjent med sstrene Charlotte og Cathrine som jeg badet med en dag og har snakket veldig mye med. Har ogs blitt kjent med noen jenter p min alder som jeg har vrt p butikken sammen med og badet med i gr. Har blitt kjent med mange voksne ogs, s jeg har mange nye venner n, haha. Hadde egentlig tenkt poste dette i morgen eller p lrdag, men i morgen drar vi til Risr og p lrdag drar jeg til Oslo. S da blir det nok andre ting blogge om. N er jeg kjempetrtt, s jeg fr dra til campingvogna legge meg. God natt alle ste♥

Anbefaler alle som vil og har muligheten dra hit neste r. Selv om dette var Spirekraft som hadde arrangert og at de som er her er kristen, har det vrt fint for meg lre kjenne folk fra dette miljet. Tror de fleste ville likt seg godt her hvertfall mestparten av tiden.

turen til london

For to uker siden var sstra mi og jeg i London. Vi hadde fint vr alle dagene, men litt regn siste dagen. Jeg tror aldri jeg har blitt "forelsket" s fort i en by fr. S utrolig fine, hyggelige folk! Aah, jeg kommer ikke over hvor snille alle sammen var. Hvis noen gikk forbi meg og bare kom s vidt borti meg (og noen ganger kom de ikke borti engang), s var de s lei seg for det. De sa sorry og excuse me for alt og ingenting. S fikk jeg alltid hre hvor fin jeg var, hvor fine klr jeg brukte og de var flinke starte samtaler og f meg glad. Jeg ble kalt ting som honey, dear, baby, sweetie, loved one osv. heeele tiden. Flte meg litt som en prinsesse under hele oppholdet, haha.

Vi var p noe som heter Ripley's believe it or not, som var et slags museum der vi kunne lre om rekorder i verdenshistorien, rare fakta og det var masse figurer og bilder. Det var lrerrikt samtidig som det var kjempemorsomt. Vi ble litt redde og skremte noen ganger, men det var med p gjre det gy. Anbefaler alle som skal til London ta turen innom. Virkelig verdt pengene!

Vi var ogs p akvarium - London aquarium. Der var det store skilpadder, fisker, haier, krokodiller, pingviner, maneter og flere dyr. Det var ogs fakta p veggene og skikkelig fint laget i hele bygget. Vi ble tatt bilde av, som vi kunne kjpe i slutten, men det var skikkelig dyrt s vi bestemte oss for ikke gjre det. Vi fikk ogs vre vitne til da de matet haiene. Det var morsomt se s nrt p hvordan dyrene levde.

Som dere sikkert skjnner, s har jeg hatt en super tid i London. Fikk ikke tid til alt jeg ville gjre og se, men jeg er helt sikker p at jeg kommer tilbake en gang. M jo ha noe gjre neste gang jeg skal dit. N skal jeg kose meg videre p Oven, s poster jeg et innlegg med en oppsummering av tiden min her p fredag eller lrdag.

fremme p stevne

//bilder fra bilturen

I dag har vi kjrt i 3 timer for komme oss hit p Oven. Det er kjempefint vr her og det skal det vre under hele oppholdet vrt, s alle som har stygt vr kan bare vre sjalu, haha. Skal bade og sole meg i dagene fremover, s da blir jeg litt brunere til bryllupet. Fler meg litt utenfor siden alle som er her er kristen, men det kommer seg vel. Kan jo prve bli kjent med noen og se om vi har noen felles interesser. N skal jeg nyte siste del av dagen. Hper dere ogs gjr det, natta♥

oven

//bildene er fra igr

Om en liten stund drar vi p stevne p Oven. Der skal vi vre til fredag. Etter vi har vrt der drar jeg til Oslo igjen til sstra mi der. S tar jeg fly hjem til Mosjen p lrdag. Vet ikke helt om jeg fr tid til blogge s mye nr vi er p Oven, men jeg tar med kameraet s det blir litt bilder der ifra. N skal jeg bare stelle meg ferdig, s drar vi. Ha deet!

syk i ferien

I dag har jeg sovet stort sett hele dagen. Har vrt s utrolig varm og hatt hodepine fra jeg sto opp. Jeg vknet midt p dagen av at sstra mi var inne med et str med markjordbr som hun hadde plukket til meg og tanteungen min (Felicia) var inne med ei tegning til meg. Senere da jeg sto opp, dro vi p en liten tur og plukket mer markjordbr. Det er litt bedre n, men jeg skal prve sove og se om det gr helt bort til i morgen. Natta stiser♥

sovetid

_Canon EOS 1000D- 50mm. Redigert i Photoshop Elements 11.

Aah, burde egentlig sovnet for lenge siden. Skal nemlig st opp sammen med tanteungene mine i morgen, siden sstra mi har "ferie" og sover i campingvognen for slippe st opp tidlig morgenen. S n har plutselig ikke jeg ferie lengre, haha. Holder p laste opp en video som jeg og den andre sstra mi har filmet da vi var i London. Dere har sikkert merket at jeg ikke har lagt ut noen bilder fra London, men dere m bare si ifra hvis dere vil se noen. Kanskje jeg kan lage en innkjpsvideo nr jeg frst er i gang. Dere m bare komme med forslag. N skal jeg prve sove selv om det er helt lyst ute. Natta alle ste♥

blomsterpiken

_Canon EOS 1000D - 50mm. Redigert i Photoshop Elements 11.

havna

I dag har vi vrt litt p bthavna. Hele familien dro ned dit for g oss en tur og for se p btene. Det var koselig at alle vi var samlet, ogs er det s varmt i Risr. Det har regnet en del mens jeg har vrt her, men det er bare sommer-regn. Kjempemye p en gang, s blir det opphold en god stund. Det er egentlig greit, for det er somregel varmt uansett. Det blir varmt tidlig p morgenen, s vi spiste frokost p platten utenfor huset i morgest.

dyreparken

I dag har sstra mi, barna hennes, nabojenta Mina og jeg vrt i dyreparken her i Risr. Det var hner, en pfugl, kyllinger, griser, slanger, aper, kaniner, frosker, kameleoner, lemurer og mange andre dyr der. Det var vanskelig f fine bilder av dyrene inne fordi det var s drlig lys der. Fikk tatt litt bilder som ble fin. Hper dere har hatt en like fin dag som meg til n og fr en like fin resten av dagen!

risr

P fredag kom jeg til sstra mi og familien i Risr. I gr var vi grillet hos noen venner av dem, og i dag har vi vrt p et berg badet. Det var egentlig ganske varmt i vannet, s det var greit bade. Marie hoppet utti vannet tre ganger, mens jeg og tanteungen min bare badet litt i vannkanten. Vi har ogs vrt ute byttet p kaninburet til kaninen hennes, Bambi. Det er s utrolig fin natur her i Risr. Det er bare litt dumt at det er mye fltt og insekter her.

N skal sstra mi og jeg ha litt pilates, haha. Kos dere i kveld!

LOVE MY LIFE

Har det s utrolig fint i London! Har klart bruke litt for mye penger da, men det gr nok greit siden vi ikke skal shoppe i morgen. Vi har tenkt dra i London Aquarium, London Eye, p Madame Tussauds, Ripley's believe it or not og se p big ben, s vi har ganske full timeplan i morgen.

N skal vi ut spise om ei lita stund, s da tar jeg med kameraet for f litt bilder fra kvelden. Kos dere i kveld!

UK

S herlig vre framme i London. Flyturen gikk utrolig fort, men vi har sttt mye i k i dag. H e r r e g u d s mye folk det faktisk finnes p flyplasser. Det var fullt uansett hvor vi gikk. Blir s stressa nr det er folk overalt. Men n er vi hvertfall framme. Det er varmt og fint vr i London, s vi har tenkt oss ut en tur n. Vi bor helt tett med Oxford Street, s vi har mange butikker i nrheten. Blir ikke ta med kameraet ut p shopping, men tar det kanskje med hvis vi drar ut spiser senere i kveld. Hper dere fr en fin ettermiddag og koser dere der dere er.

oversikt

hahaha, buksa var jo heeelt oppe p ryggen

N har vi nettopp vrt hos ei venninne av sstra mi her i Oslo. Vi laget wraps og s litt p tv. Ogs har vi kjpt en liten rosa figur som vi skal ha med til London som en "reisevenn". Den skal dukke opp p forskjellige steder p bilder. Haha, sstra mi finner p s mye morsomt! Her er planen for morgendagen:

08:30: St opp! h, begynner blir lei av st opp s tidlig.
10:00:
M mte opp p flyplassen da for dra igjennom sikkerhetskontroll og passkrontroll.
12:30:
Flyet vrt drar da.
14:30 (13:30 i London):
Da er vi fremme i London og skal sjekke inn og pakke ut. Blir nok bare slappe av i morgen. Kanskje titte litt i butikkene i nrheten.

Men n skal jeg dusje og legge meg. God natt og sov godt!

three beauties

her, her og her finner du dem.

Fant disse tre fine kjolene p nelly i dag. Fr jo ikke kjpe(bortsett fra litt smting her i Oslo)eller bestille noe fr vi drar til London for spare penger. Det er jo egentlig litt greit. Vil jo heller ha en kjole fra England enn fra Norge.

I dag skal vi kjpe inn det siste vi trenger fr og p turen, s skal vi lne en koffert hos ei venninne av sstra mi. Kofferten jeg har med meg ble delagt p turen, s det er vanskelig trille den + at mamma har pakket den overfull. Jeg skjnner ikke at hun trodde jeg ville f plass til innkjpene i tillegg, haha. Vi reiser i ett-tiden i morgen, s vi m ordne alt klart i kveld. Jeg klarer nesten ikke vente! Tenk at i morgen er vi i London.

macroner

h, s herlig! Jeg elsker smake nye ting og siden de hadde en liten "bod" der de solgte franske macroner der vi var i gr, s mtte jeg bare ha en pakke. Frst syntes jeg det var litt dyrt betale 90kr for seks sm macroner, men de var sykt gode. Smakene var blbr, pistasj og krokan om jeg ikke tar helt feil. Likte best krokan fordi den hadde best krem i midten. De var veldig kvalmende, s jeg har ikke spist opp alle enda.

HAR NOEN AV DERE SMAKT FRANSKE MACRONER?

ankommet oslo + siste skoledag

Endelig er jeg framme i Oslo. Har brukt ganske mye penger i dag siden vi ikke kommer til shoppe s mye ellers fr vi drar til London p tirsdag. Klarer nesten ikke vente til vi drar. Vi skal bo p et 5-stjerners hotell med spa. VI HAR SPA P HOTELLET!! Herregud, jeg gleder meg som en liten unge! N skal storesster og jeg kose oss med en film og godteri, s finner vi vell p noe morsomt i morgen.

Bildene er fra siste skoledag (som var i gr). Kjenner at jeg blir savne vennene mine p denne tiden jeg blir borte. Ble forresten kret til "rets hval" i klassen.. Haha, internt.

london 2013

Om 19 dager sitter sstra mi og jeg p flyet til London. Jeg har aldri vrt i England fr, men s lenge jeg kan huske har det vrt favorittlandet mitt. Jeg elsker aksenten og folkene veldig godt. I flge filmer og folk jeg kjenner som har vrt der, er folkene som bor der kjempehfflig og hyggelige mot alle. Har begynt planlegge litt hva jeg skal kjpe, hva slags steder vi skal beske og hva slags ting vi skal gjre nr vi kommer dit.

Vi kommer til g veldig mye i gatene for utforske og ta fine bilder. Har oppfattet London som en veldig fin by med fine bygninger. Rde telefonkiosker, big ben og double-deckers blir det nok masse bilder av. Vi har hotell i Oxford Street s vi bor ganske sentralt.

Har skrevet en liste med butikker jeg skal innom, og det er 16 butikker. Kommer selvflgelig til dra innom mange fler, men har hvertfall 16 jeg m innom. Har ogs en liste med spesifike ting jeg skal kjpe, og det er 9. Vet allerede n at jeg kommer til kjpe hvertfall 30 fler ting, men det er greit ha en liste med ting jeg "trenger".

Sstra mi har planlagt litt med at vi skal p Madame Tussauds, kanskje p Lions King og kanskje i akvariumet. Jeg er ikke helt sikker p om jeg tr ta london eye, men vi fr se hva det blir til. Tror kanskje vi drar i london dungeons hvis jeg tr det. Gr jo ikke an ha vrt i London uten ha gjort noe man aldri kommer til glemme. Tror jeg kommer til f mareritt fra akvariumet hvis vi drar dit. Hvis det er en ting jeg hater, s er det store fisker (hvaler hvertfall) og havet! Fr se hva vi finner p etter hvert siden jeg er verdens mest redde person.

NOEN SOM HAR VRT I LONDON ELLER SKAL DIT? NOEN SOM VET OM NOE MORSOMT GJRE DER?

bartebyen next

N drarmamma og jegsnart til Trondheim. Vi skal rett p IKEA nr vi kommer. Nye ting til huset er veldig viktig for mamma nr vi er p IKEA. S blir det sikkert mer shopping p lrdag, for da har vi ikke nettopp gtt av flyet. Jeg har en liste med ting jeg vet jeg skal kjpe p IKEA. Til dere som er interreserte i den:

♥Hvit tv-benk med skuffer, som jeg ogs skal bruke til underty, sokker, bukser og hoodies.
♥Lilla/bltt sengetrekk, puter og laken.
♥Klesstativ. Snn til 79kr. Dere skjnner sikkert hva jeg mener.
♥Litt mrke gardiner til det blir mrkere ute.
♥Hvite persienner til begge vinduene p rommet mitt. N har jeg bare p det ene..
♥Duftelys og evt. lysestaker.
♥Kopper, bokser og pynt til rommet
♥Vekkeklokke.

Oi, det var mer enn jeg trodde.. Noen som vil ha bilder av rommet nr jeg er helt ferdig med renoveringen p rommet? Lager nok ikke video, for da m jeg filme med iPhone. Bilder blir tusen ganger penere.

Men flyet vrt drar om en liten stund, s jeg m egentlig bare forte meg n! Vi mobilblogges sikkert mens jeg er der. Ha det braaa!

tyrkia 2012

Det er s rart hvordan enkelte i Tyrkia endrer mten de er p nr det ikke er menn tilstede. Som f.eks da vi takket pent nei til spise p en restaurant fikk vi slengt etter oss "bitch". Mangel p respekt! Ogs gikk de helt amok p en skobutikk fordi vi ikke ville kjpe for store sko.. De kjefta oss opp og bannet p norsk. Men vi har hatt en kjempekoselig ferie. Bortsett fra de folkene som bare var helt imot oss. Hvis noen hadde vrt snn i Norge, s hadde politiet grepet inn med en gang. Det er helt sykt hva de kan gjre og slippe unna med det. Var faktisk noen som kjpte dop midt p gata.

Tyrkia er et utrolig fint land, med masse fine folk og strender. Selv om det ikke er vanskelig finne sinte folk, er det heller ikke vanskelig finne blide folk. Jeg kjenner folk som kommer fra Tyrkia, og som bor i Tyrkia. Og det er absolutt ingenting galt med folkene! Men mange har tydeligvis mer respekt for menn enn for kvinner. Det er ganske synd, og det delegger for de som ikke er snn. Jeg anbefaler dere dradit hvis dere aldri har vrt der. Vi har vrt p samme hotellet fr (samme hotellrom!), og folkene der er helt super.

ferieee

Hallo, jeg har ikke blogget p en stund fordi jeg kom nettopp hjem fra Tyrkia. Eller, jeg kom nettopp til Oslo fra Tyrkia. Jeg kom hit p torsdag og drar hjem i morgen. Har hatt to herlige uker. Var i Tyrkiai en uke, men fikk mye tid bli brun p. 47 grader sier jo litt om hvor varmt det var, nesten for varmt! Har s mange fine bilder fra ferien til n, s jeg gleder meg til komme hjem og oppdattere bloggen litt. Har ogs klart bruke 900kr her i Oslo, s jeg har mange fineantrekk fremover. Det gir meg mer lyst til blogge om det ogs. I Mosjen har viikke Zara, Gina Tricot, BIK BOK, H&M.. ja, you name it! S Oslo er shoppeparadis for meg.

Mamma og Morten er p motorsykkelferie p vestlandet, s jeg skal sove over til sstra mi nr jeg kommer hjem. Jeg vet ikke hvor lenge det blir, men fr jo hpe de snart kommer hjem, slik at jeg fr sovet i senga mi. Og slik at jeg fr mte Sunniva. Vi har lagt store planer for ferien, haha..

-Hvor kjpte du de rosa nike skoene? For vre helt rlig, s aner jeg ikke.. Det var et skikkelig spontant kjp, s jeg bare bestilte fra entilfeldig side. Egentlig ikke s lurt av meg, men ettersom jeg fikk tre parr gratis p kjpet, s gjorde det ingen ting. Hvis jeg noen gang finner ut hva siden heter, s kan jeg si ifra. Problemet er bare at du er anonym.

london

♥Klarer nesten ikke vente til sommeren 2013. Da blir det London med storesster, heeerlig ♥